T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
SAMSUN / TERME - Terme Mesleki Eğitim Merkezi

Etiket Sonuçları: 100. yıl

Mrt

Çanakkale Deniz Savaşlarının 109. yıldönümü hafta boyunca kutlandı.

Mrt

Sivil Savunma Haftası etkinlikleri kapsamında okulumuzda pano çalışması yapıldı.

Mrt

TERME MESEM tanıtım faaliyetleri başladı. İlçemiz Şehit Kibar Korhan Koç Ortaokulu 8. Sınıf öğrencilerine yönelik etkinlik yapıldı 60 öğrencinin katıldığı programda okulumuz rehberlik servisi MESEM hakkında bilgilendirme yaptı.

Mrt

Hocalı Katliamı Unutulmadı 

 26 Şubat 1992

 613 Azerbaycan Türkü şehit oldu 

487 kişi yaralandı 

1275 kişi zulüm kamplarında kamplarında işkence gördü, 

Terme MESEM 26 Şubat 1992 Hocalı katliamını sınıflarda andı.  Unutmayacağız unutturmayacağız.

Şbt

Kurumumuz Terme Mesem de 21.02.2023 tarihi saat 14:30’da ilçemiz iş sağlığı ve güvenliği uzmanı Kadir Sezer tarafından Öğretmenlerimize iş sağlığı ve güvenliği farkındalık semineri verildi.

Şbt

Okulumuz Medeniyet Ve Düşünce Kulubü Murat GÖĞEBAKAN"ın tanıtımı yaptı. Eserlerinin sınıfta dinlenildiği çalışmayı pano çalışması ile birleştirdi.

Şbt

Okulumuz öğrencilerine yönelik 07/02/2024 tarhinde tütün bağımlılığı semineri verildi.

Şbt

OKULDA DEPREM ANI ve TAHLİYE TATBİKATI AŞAMALARI

Okullarda deprem anı ve tahliye tatbikatı aşamaları aşağıdaki gibidir;

I. AŞAMA

Deprem Anı Uygulaması (Çök-Kapan-Tutun Hareketi):

•Okulda deprem anı uygulaması, ders saatinde ve kapalı alanda (sınıf, laboratuvar, kütüphane

vb.) yapılıyor ise öğretmenin “Deprem!” diye bağırması veya bir anons ile başlar.

•Öğrenciler ve öğretmen sakin kalarak bulunulan yerde Çök-Kapan-Tutun hareketini

yaparlar:

o Pencerelerden, raf, dolap veya benzeri ağır ve sabitlenmemiş eşyalardan uzak, güvenli bir

alanda veya sağlam bir nesnenin yanında (örn. sıranın yanında) “Çök”.

o Özellikle sırt pencerelere dönük bir şekilde “Kapan”arak bir elle baş ve enseyi düşen

nesnelerden koru.

o Tehlike sona erene kadar (ikinci bir uyarıya kadar) yanındaki büyük ve ağır eşyalara (örn.

sıranın ayaklarına) “Tutun”arak kendinisabitle (Hiçbir eşyanın olmaması halinde bir el yere

konularak destek alınır). Tutunulan kolun üzerine yüz koyularak düşen cisim ve

nesnelerden yüz ve gözler korunur.

• Deprem uygulaması anında, açık alanda bulunuluyorsa dışarıda kalmaya devam edilir.

Binalardan, direklerden, duvar diplerinden uzakta durulur. Binalardan düşebilecek cam kırıkları,

sıva gibi nesnelere karşı bulunulan yerde yine Çök-Kapan-Tutun hareketi yapılır.

•İkinci uyarı veya anons ( 2 dk sonra) ile depremin bittiği bilgisi verilir ve tahliye aşamasına geçilir.

 

II. AŞAMA

Tahliye Tatbikatı:

•İkinci anons ile öğrenciler ve öğretmenler, okul idaresi tarafından belirlenmiş olan tahliye

güzergahında, öncelik ve sınıf sırasına göre tek sıra halinde, Acil Çıkış (yangın) merdivenleri veya

merdivenlerin duvara yakın olan taraftan başın üstüne kitap veya ellerle koruyarak dışarıya çıkarlar.

•Öğretmen, tahliye esnasında öğrencileri yönlendirir, engelli öğrenci var ise en son o öğrencinin

tahliyesini sağlayarak sınıfı ve binayı boşaltır. Engelli kişinin tahliyesinde gerektiğinde diğer öğrenciler

(ortaokul ve lise seviyesinde) de destek verir.

•Okul Afet ve Acil Durum Planında önceden belirlenmiş olan “Acil Durum Toplanma

Alanı”nda; binalardan, elektrik direkleri ve panosundan, yapısal olmayan düşebilecek nesnelerden

uzak, okul bahçesinde her sınıf kendi içinde halka oluşturacak şekilde bekler.

 

•Sınıf öğretmenleri tarafından yoklama yapılarak toplanma alanında eksik olan öğrenci, öğretmen

ve personel tespiti yapılır.

•Okul idaresi tarafından önceden hazırlanan “Okul Afet ve Acil Durum Planı” kapsamında

oluşturulan “Arama-Kurtarma ve İlkyardım Ekibi”, “Tahliye, Güvenlik ve Aile İlişkileri Ekibi” ve “Tespit

– Onarım İyileştirme Ekibi” müdahale sürecine ait görevlerini yerine getirirler.

•Herkesin okulu terk ettiğinden emin olunur.

•Okulun elektrik, su ve doğalgazı kesilir.

• Acil durum toplanma alanına toplanan öğrenci, öğretmen ve personelin güvenli alanda

beklemeleri, yetkililerin yönlendirmesi yapılana kadar okuldan kimsenin ayrılmaması sağlanır.

•Okul idaresi veya yetkilendirilen tatbikat sorumluları, tatbikatı gözlemleyerek form ve kontrol

listelerini doldururlar.

•Tatbikatın sonunda kısa bir değerlendirme yapılarak tatbikatta yaşanan olumlu ve olumsuz

yönlere ilişkin okul idaresi, öğretmen, öğrenci ve ekip sorumluları geribildirim verirler, acil durumlarda

nasıl daha etkin müdahale sağlanabileceğine yönelik öneriler

geliştirilir. Tatbikat raporu sorumlu kişilerce hazırlanır.

Şbt

06 Şubat 2024 Salı günü Terme MESEM kurumumuzun da dahil olduğu bakanlığımız bünyesindeki tüm temel eğitim ve ortaöğretim kurumlarında 1 dakikalık saygı duruşunda bulunulup deprem şehitlerimiz için dua edildi.

Şbt

Terme MESEM, 2023-2024 Eğitim Öğretim yılı 2.dönem öğretmenler kurul toplantısı yapıldı. Kurum müdürü Tuncay ÖZGENÇ,ikinci dönemin daha verimli geçmesi temmenilerinde bulundu. 

Ock

Ilçemizin Ulaştırma hizmetleri ve lojistik alanında önde gelen firmalarından zentur işletme sahibi Sayın Zafer Zengin kurumumuzu ziyaret ettiler ilgili alanda mesleki eğitim ile ilgili işbirlikleri ve istihdam olanakları konusunda bilgi alışverişinde bulunduk bu nazik ziyaretlerinden dolayı kendilerine teşekkür ediyoruz.

Ock

Kurumumuz müdür müdür yardımcıları ve rehberlik servisi ile birlikte ilçemizin Güzide üretim firmalarından birisi olan Yaşar makine sanayi anonim şirketine kurumumuzu tanıtmak kayıt kabul şartları ile ilgili bilgi vermek ve mesleki eğitim alanında yapılacak işbirliklerini görüşmek için ziyarette bulunduk insan kaynakları sorumlusu Gökçe hanıma yakın ilgilerinden dolayı teşekkür ediyoruz.

Ock

Ilçemizde Yeni Sanayi Sitesi'nde faaliyete başlamış olan DC Aslan tekstile ilçemize ve gençlere sunmuş oldukları istihdam imkanı için hayırlı olsun ziyaretinde bulunduk fabrika ortaklarından Muammer Bey ile mesleki eğitim konusunda Özellikle de kız öğrencilerimizi yönlendirebileceğimiz moda tasarımı ve Tekstil alanlarında yapabileceğimiz iş birlikleri konusunda bilgi alışverişinde bulunduk ev sahiplikleri ve kabullerinden dolayı kendilerine teşekkür ediyoruz.

Ock

Ilçemizin en eski esnaflarından birisi olan ve alanında ilçemizde birçok çırak kalfa ve Usta yetiştirmiş Can iş metal sanayinin sahibi Sayın Yusuf Çalışkan kurumumuzu ziyaret etti. Sektörün içinde bulunduğu konum ve aranan çırak nitelikleri ile ilgili bilgi alışverişinde bulunduk. Kendilerine bu nazik ziyaretlerinden ötürü teşekkür ediyor Mesleki Eğitim Merkezi'ne ve çıraklarımıza katkılarından dolayı teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Ara

Mesleki ve teknik eğitim alan programları, bireyleri iş hayatına hazırlamak amacıyla tasarlanmış olup iş gücü piyasası ihtiyaçları ve iş analizi yaklaşımını esas alır. Bu yaklaşımda meslekler analiz edilerek meslek profili tanımlanır ve meslek elemanının yapması gereken iş/görev ve işlemler belirlenir. Öğretim programı; söz konusu iş ve işlemleri yerine getirebilmek için sahip olunması gereken bilgi, beceri, tutum ve tavırları kazandırmayı ders ve modüller yoluyla ortaya koyar. Eğitim etkinlikleri bireyleri bu çerçeveye uygun olarak iş hayatına hazırlayacak şekilde planlanır. Öğretim programı; eğitsel etkinliklerin hazırlanması, uygulanması ve değerlendirilmesini içeren detaylı bir plandır. Bu plan; öğrencinin bireysel farklılıklarına ve özelliklerine uygun seçenekler sunarken sektör beklentilerine cevap veren, ulusal ve uluslararası bilgi, beceri ve yetkinliklere sahip meslek elemanları yetiştirmeyi amaçlar.

Ara

Mesleki ve teknik eğitim alan programları, bireyleri iş hayatına hazırlamak amacıyla tasarlanmış olup iş gücü piyasası ihtiyaçları ve iş analizi yaklaşımını esas alır. Bu yaklaşımda meslekler analiz edilerek meslek profili tanımlanır ve meslek elemanının yapması gereken iş/görev ve işlemler belirlenir. Öğretim programı; söz konusu iş ve işlemleri yerine getirebilmek için sahip olunması gereken bilgi, beceri, tutum ve tavırları kazandırmayı ders ve modüller yoluyla ortaya koyar. Eğitim etkinlikleri, bireyleri bu çerçeveye uygun olarak iş hayatına hazırlayacak şekilde planlanır. Öğretim programı; eğitsel etkinliklerin hazırlanması, uygulanması ve değerlendirilmesini içeren detaylı bir plandır Bu plan; öğrencinin bireysel farklılıklarına ve özelliklerine uygun seçenekler sunarken sektör beklentilerine cevap veren, ulusal ve uluslararası bilgi, beceri ve yetkinliklere sahip meslek elemanları yetiştirmeyi amaçlar.

Ara

Mesleki ve teknik eğitim alan programları, bireyleri iş hayatına hazırlamak amacıyla tasarlanmış olup iş gücü piyasasının ihtiyaçlarını ve iş analizi yaklaşımını esas alır. Bu yaklaşımda meslekler analiz edilerek meslek profili tanımlanır ve meslek elemanının yapması gereken iş/görev ve işlemler belirlenir. Öğretim programı; söz konusu iş ve işlemleri yerine getirebilmek için sahip olunması gereken bilgi, beceri, tutum ve tavırları kazandırmayı ders ve kazanımlar yoluyla ortaya koyar. Eğitim etkinlikleri bireyleri bu çerçeveye uygun olarak iş hayatına hazırlayacak şekilde planlanır.

Ara

Mesleki ve teknik eğitim alan programları, bireyleri iş hayatına hazırlamak amacıyla tasarlanmış olup iş gücü piyasası ihtiyaçları ve iş analizi yaklaşımını esas alır. Bu yaklaşımda meslekler analiz edilerek meslek profili tanımlanır ve meslek elemanının yapması gereken iş/görev ve işlemler belirlenir. Öğretim programı; söz konusu iş ve işlemleri yerine getirebilmek için sahip olunması gereken bilgi, beceri, tutum ve tavırları kazandırmayı ders ve modüller yoluyla ortaya koyar. Eğitim etkinlikleri bireyleri bu çerçeveye uygun olarak iş hayatına hazırlayacak şekilde planlanır. 

Ara

Mesleki ve teknik eğitim alan programları, bireyleri iş hayatına hazırlamak amacıyla tasarlanmış olup iş gücü piyasası ihtiyaçları ve iş analizi yaklaşımını esas alır. Bu yaklaşımda meslekler analiz edilerek meslek profili tanımlanır ve meslek elemanının yapması gereken iş/görev ve işlemler belirlenir. Öğretim programı; söz konusu iş ve işlemleri yerine getirebilmek için sahip olunması gereken bilgi, beceri, tutum ve tavırları kazandırmayı ders ve modüller yoluyla ortaya koyar. Eğitim etkinlikleri bireyleri bu çerçeveye uygun olarak iş hayatına hazırlayacak şekilde planlanır. 

Ara

Mesleki ve teknik eğitim alan programları, bireyleri iş hayatına hazırlamak amacıyla tasarlanmış olup iş gücü piyasasının ihtiyaçlarını ve iş analizi yaklaşımını esas alır. Bu yaklaşımda meslekler analiz edilerek meslek profili tanımlanır ve meslek elemanının yapması gereken iş/görev ve işlemler belirlenir. Öğretim programı; söz konusu iş ve işlemleri yerine getirebilmek için sahip olunması gereken bilgi, beceri, tutum ve tavırları kazandırmayı ders ve modüller yoluyla ortaya koyar. Eğitim etkinlikleri bireyleri bu çerçeveye uygun olarak iş hayatına hazırlayacak şekilde planlanır.

Ara

Terme Mesleki Eğitim Merkezinde haftada 5 gün uygulamalı işletmelerde mesleki eğitim alan çırak ve kalfa öğrencilerimizden kareler.

Ara

Terme Mesleki Eğitim Merkezinde haftada 5 gün uygulamalı işletmelerde mesleki eğitim alan çırak ve kalfa öğrencilerimizden kareler.

Ara

Terme Mesleki Eğitim Merkezinde haftada 5 gün uygulamalı işletmelerde mesleki eğitim alan çırak ve kalfa öğrencilerimizden kareler.

Ara

Vizyonumuz: Hem diploma, hem meslek, Üretime güçlü destek. Kalkınmanın Temeli Üretim, Üretim İçin Mesleki Eğitim; TERME MESLEK EĞİTİM MERKEZİ, ÜRETİMİN GÜR SESİ

Ara

2022-2023 UNESCO 41. Genel Konferansında, Âşık Veysel'in vefatının 50. yıl dönümü olması nedeniyle, 2023 yılı UNESCO Anma ve Kutlama Yıl Dönümleri Programına alınmıştır. Okulumuz bünyesinde tüm sınıflarda Aşık Veysel tanıtılarak tenefüs saatlerinde türküleri öğrencilere dinletildi. Aşık Veysel panosu oluşturuldu.

Ara

Mesleki ve teknik eğitim alan programları, bireyleri iş hayatına hazırlamak amacıyla tasarlanmış olup iş gücü piyasası ihtiyaçları ve iş analizi yaklaşımını esas alır. Bu yaklaşımda meslekler analiz edilerek meslek profili tanımlanır ve meslek elemanının yapması gereken iş/görev ve işlemler belirlenir. Öğretim programı; söz konusu iş ve işlemleri yerine getirebilmek için sahip olunması gereken bilgi, beceri, tutum ve tavırları kazandırmayı ders ve modüller yoluyla ortaya koyar. Eğitim etkinlikleri bireyleri bu çerçeveye uygun olarak iş hayatına hazırlayacak şekilde planlanır. Öğretim programı; eğitsel etkinliklerin hazırlanması, uygulanması ve değerlendirilmesini içeren detaylı bir plandır. Bu plan; öğrencinin bireysel farklılıklarına ve özelliklerine uygun seçenekler sunarken sektör beklentilerine cevap veren ulusal ve uluslararası bilgi, beceri ve yetkinliklere sahip meslek elemanları yetiştirmeyi amaçlar. 

Ara

Mesleki ve teknik eğitim alan programları, bireyleri iş hayatına hazırlamak amacıyla tasarlanmış olup iş gücü piyasası ihtiyaçları ve iş analizi yaklaşımını esas alır. Bu yaklaşımda meslekler analiz edilerek meslek profili tanımlanır ve meslek elemanının yapması gereken iş/görev ve işlemler belirlenir. Öğretim programı; söz konusu iş ve işlemleri yerine getirebilmek için sahip olunması gereken bilgi, beceri, tutum ve tavırları kazandırmayı ders ve modüller yoluyla ortaya koyar. Eğitim etkinlikleri bireyleri bu çerçeveye uygun olarak iş hayatına hazırlayacak şekilde planlanır. Öğretim programı; eğitsel etkinliklerin hazırlanması, uygulanması ve değerlendirilmesini içeren detaylı bir plandır. Bu plan; öğrencinin bireysel farklılıklarına ve özelliklerine uygun seçenekler sunarken sektör beklentilerine cevap veren, ulusal ve uluslararası bilgi, beceri ve yetkinliklere sahip meslek elemanları yetiştirmeyi amaçlar. 

Ara

Mesleki ve teknik eğitim alan programları, bireyleri iş hayatına hazırlamak amacıyla tasarlanmış olup iş gücü piyasası ihtiyaçları ve iş analizi yaklaşımını esas alır. Bu yaklaşımda meslekler analiz edilerek meslek profili tanımlanır ve meslek elemanının yapması gereken iş/görev ve işlemler belirlenir. Öğretim programı; söz konusu iş ve işlemleri yerine getirebilmek için sahip olunması gereken bilgi, beceri, tutum ve tavırları kazandırmayı ders ve modüller yoluyla ortaya koyar. Eğitim etkinlikleri bireyleri bu çerçeveye uygun olarak iş hayatına hazırlayacak şekilde planlanır. Öğretim programı; eğitsel etkinliklerin hazırlanması, uygulanması ve değerlendirilmesini içeren detaylı bir plandır. Bu plan; öğrencinin bireysel farklılıklarına ve özelliklerine uygun seçenekler sunarken sektör beklentilerine cevap veren, ulusal ve uluslararası bilgi, beceri ve yetkinliklere sahip meslek elemanları yetiştirmeyi amaçlar. 

Ara

Mesleki ve teknik eğitim alan programları, bireyleri iş hayatına hazırlamak amacıyla tasarlanmış olup iş gücü piyasası ihtiyaçları ve iş analizi yaklaşımını esas alır. Bu yaklaşımda meslekler analiz edilerek meslek profili tanımlanır ve meslek elemanının yapması gereken iş/görev ve işlemler belirlenir. Öğretim programı; söz konusu iş ve işlemleri yerine getirebilmek için sahip olunması gereken bilgi, beceri, tutum ve tavırları kazandırmayı ders ve modüller yoluyla ortaya koyar. Eğitim etkinlikleri bireyleri bu çerçeveye uygun olarak iş hayatına hazırlayacak şekilde planlanır. Öğretim programı; eğitsel etkinliklerin hazırlanması, uygulanması ve değerlendirilmesini içeren detaylı bir plandır. Bu plan; öğrencinin bireysel farklılıklarına ve özelliklerine uygun seçenekler sunarken sektör beklentilerine cevap veren, ulusal ve uluslararası bilgi, beceri ve yetkinliklere sahip meslek elemanları yetiştirmeyi amaçlar.

Ara

Mesleki ve teknik eğitim alan programları, bireyleri iş hayatına hazırlamak amacıyla tasarlanmış olup iş gücü piyasası ihtiyaçları ve iş analizi yaklaşımını esas alır. Bu yaklaşımda meslekler analiz edilerek meslek profili tanımlanır ve meslek elemanının yapması gereken iş/görev ve işlemler belirlenir. Öğretim programı; söz konusu iş ve işlemleri yerine getirebilmek için sahip olunması gereken bilgi, beceri, tutum ve tavırları kazandırmayı ders ve modüller yoluyla ortaya koyar. Eğitim etkinlikleri bireyleri bu çerçeveye uygun olarak iş hayatına hazırlayacak şekilde planlanır. Öğretim programı; eğitsel etkinliklerin hazırlanması, uygulanması ve değerlendirilmesini içeren detaylı bir plandır. Bu plan; öğrencinin bireysel farklılıklarına ve özelliklerine uygun seçenekler sunarken sektör beklentilerine cevap veren, ulusal ve uluslararası bilgi, beceri ve yetkinliklere sahip meslek elemanları yetiştirmeyi amaçlar.

Ara

Mesleki ve teknik eğitim alan programları, bireyleri iş hayatına hazırlamak amacıyla tasarlanmış olup iş gücü piyasası ihtiyaçları ve iş analizi yaklaşımını esas alır. Bu yaklaşımda meslekler analiz edilerek meslek profili tanımlanır ve meslek elemanının yapması gereken iş/görev ve işlemler belirlenir. Öğretim programı; söz konusu iş ve işlemleri yerine getirebilmek için sahip olunması gereken bilgi, beceri, tutum ve tavırları kazandırmayı ders ve modüller yoluyla ortaya koyar. Eğitim etkinlikleri bireyleri bu çerçeveye uygun olarak iş hayatına hazırlayacak şekilde planlanır. Öğretim programı; eğitsel etkinliklerin hazırlanması, uygulanması ve değerlendirilmesini içeren detaylı bir plandır. Bu plan; öğrencinin bireysel farklılıklarına ve özelliklerine uygun seçenekler sunarken sektör beklentilerine cevap veren, ulusal ve uluslararası bilgi, beceri ve yetkinliklere sahip meslek elemanları yetiştirmeyi amaçlar. 

Ara

Mesleki ve teknik eğitim alan programları, bireyleri iş hayatına hazırlamak amacıyla tasarlanmış olup iş gücü piyasası ihtiyaçları ve iş analizi yaklaşımını esas alır. Bu yaklaşımda meslekler analiz edilerek meslek profili tanımlanır ve meslek elemanının yapması gereken iş/görev ve işlemler belirlenir. Öğretim programı; söz konusu iş ve işlemleri yerine getirebilmek için sahip olunması gereken bilgi, beceri, tutum ve tavırları kazandırmayı ders ve modüller yoluyla ortaya koyar. Eğitim etkinlikleri bireyleri bu çerçeveye uygun olarak iş hayatına hazırlayacak şekilde planlanır. Öğretim programı; eğitsel etkinliklerin hazırlanması, uygulanması ve değerlendirilmesini içeren detaylı bir plandır. Bu plan; öğrencinin bireysel farklılıklarına ve özelliklerine uygun seçenekler sunarken sektör beklentilerine cevap veren, ulusal ve uluslararası bilgi, beceri ve yetkinliklere sahip meslek elemanları yetiştirmeyi amaçlar.

Ara

Mesleki ve teknik eğitim alan programları, bireyleri iş hayatına hazırlamak amacıyla tasarlanmış olup iş gücü piyasası ihtiyaçları ve iş analizi yaklaşımını esas alır. Bu yaklaşımda meslekler analiz edilerek meslek profili tanımlanır ve meslek elemanının yapması gereken iş/görev ve işlemler belirlenir. Öğretim programı; söz konusu iş ve işlemleri yerine getirebilmek için sahip olunması gereken bilgi, beceri, tutum ve tavırları kazandırmayı ders ve modüller yoluyla ortaya koyar. Eğitim etkinlikleri bireyleri bu çerçeveye uygun olarak iş hayatına hazırlayacak şekilde planlanır. Öğretim programı; eğitsel etkinliklerin hazırlanması, uygulanması ve değerlendirilmesini içeren detaylı bir plandır. Bu plan; öğrencinin bireysel farklılıklarına ve özelliklerine uygun seçenekler sunarken sektör beklentilerine cevap veren, ulusal ve uluslararası bilgi, beceri ve yetkinliklere sahip meslek elemanları yetiştirmeyi amaçlar. Bunlar doğrultusunda mesleki ve teknik eğitimde iş ve meslek analizine dayalı, modüler yapıda program yaklaşımı benimsenmiştir.

Ara

MESEM NEDİR?

Ülkemizin nitelikli iş gücü ihtiyacı çerçevesinde öğrencilerin; ilgi, istek, yetenek ve kişilik özelliklerinin ortaya çıkarılması, başarılı ve mutlu olabilecekleri bir mesleği seçmeleri için meslekler hakkında bilgilendirilmeleri, eğitim sistemi ile çalışma hayatı arasındaki ilişkinin güçlendirilmesi ülkemiz insan kaynağının geliştirilmesi açısından büyük önem arz etmektedir. Bu kapsamda Mesleki eğitim merkezleri, ülkemizin meslek sahibi insan ihtiyacını karşılayabilmek adına çalışmalarını sürdürmektedir. 

Ara

Okulumuzda 9. ve 10. sınıf öğrencilerine yönelik düzenlenen Meslek ve İlgi İlişkisi konulu öğrenci semineri düzenlendi.

Ara

Kurumumuz 11. sınıf öğrencilerine yönelik düzenlenen Atılganlık Semineri

Kas

Cumhuriyetimizin 100. yılı kutlu olsun.

Kas

24 Kasım Öğretmenler günümüz kutlu olsun.

Kas

Bilinçli Teknoloji Kullanımı seminerlerimiz devam etmektedir.

Ekm

Cumhuriyetimizin 100. yılı kutlu olsun.

Cumhuriyetimizin 100. yılı nedeniyle Terme Mesleki Eğitim Merkezimizde sunacağımız

Cumhuriyet Bayramı Kutlama Programına katılımınızdan onur duyarız.

Kas

Okul Aile Birliği Yönetim Kurulu Faaliyet Raporu ektedir.

 

Kas

2024 Yılı Terme Mesem Tahmini Bütçe

Kas

Terme Mesleki Eğitim Merkezi 2023-2024 Okul Aile Birliği Genel KuruluToplantısı